Mastermind

KAS YRA MASTERMIND?

„Mastermind“ yra grupinė mentorystė.

Tai kelionė link savęs pažinimo ir suvokimo, kas yra tikrasis verslumas,  kupinas naujų atradimų ir naudingų pažinčių. Kartu tai mąstymą ir požiūrį keičiantis verslo ir asmenybės auginimo metodas, kurio pagalba transformacija įvyksta dirbant bendraminčių grupėje ir tarpusavyje dalinantis žiniomis, įžvalgomis, patikrintais veikimo būdais bei asmenine patirtimi.

„Mastermind“ metodo galia slypi dviejuose elementuose: tai moderatorius – mentorius, kuris pateikia verslumo kapsulių užduotis, ir interakcijos tarp dalyvių uždaroje grupėje, siekiant panašių verslo tikslų ir asmeninių ambicijų.

Kiekvienam dalyviui suteikiama galimybė ne tik sulaukti pagalbos iš moderatoriaus – mentoriaus ir grupės dalyvių, bet ir pačiam tapti mentoriumi bei taip realizuoti savo vidinį potencialą.

Labai dažnai dalyviai nė nežino, kiek daug savyje turi naudingos patirties ir įžvalgų, kurias „Mastermind“ susitikimų metu gali dovanoti kitiems grupės dalyviams. Daugeliui tai yra naujas ir įkvepiantis dalijimosi, savirealizacijos ir pilnatvės pojūtis, uždegantis iš vidaus, auginantis pasitikėjimą savimi ir skatinantis veikti bei kurti ne tik savo verslo, bet ir kitų žmonių labui.

Būdami bendraminčių apsuptyje, padedami „Mastermind“ metodo bei patarimų, kuriais dalinasi moderatorius – mentorius, dalyviai gali išspręsti verslo, asmeninius ar komandos viduje kylančius iššūkius ir surasti sprendimus praktiškai iš kiekvienos situacijos.

Nuėję šį kelią „Mastermind“ grupių dalyviai tampa neatpažįstamais žmonėmis: drąsesniais, labiau pasitikinčiais savimi, atvirai pasitinkančiais pokyčius ir iššūkius, sąmoningais ir finansiškai nepriklausomais savo srities profesionalais. Jie žino, ko nori iš verslo ir gyvenimo, kaip pasiekti savo tikslus, tad kryptingai jų siekia vis plačiau ir plačiau išskleisdami savo didelių svajonių ir įkvepiančių siekių sparnus.

Kaip vyksta MASTERMIND?

  • „Mastermind“ kelionė trunka 2 mėnesius. Ją sudaro 8 susitikimai uždaroje 10-ies bendraminčių grupėje (gyvai ar nuotoliniu būdu, priklausomai nuo aplinkybių). Vienos sesijos trukmė – 3 val.
  • Kiekvieno susitikimo metu „Mastermind“ grupės moderatorius – mentorius Vilija Šeputienė pateikia verslumo kapsulės užduotis (pavyzdžiui, tikslų formulavimo kapsulė) ir paaiškina konkrečią verslumo temą.
  • Po moderatoriaus pasisakymo grupės nariai pristatytos temos ribose formuluoja užklausas jiems rūpimais klausimais.
  • Suformulavus užklausas, moderatoriaus vedami „Mastermind“ grupės dalyviai generuoja idėjas, kaip tas užklausas spręsti, dalinasi įžvalgomis, išbandytais metodais bei asmenine patirtimi.
  • Kiekvieno susitikimo pabaigoje dalyviai įvardina namų darbus, kuriuos turi atlikti savarankiškai iki kito susitikimo.

Palaikymas MASTERMIND kelionės metu

  • MODERATORIUS. „Mastermind“ grupės moderatorius veda bendrus grupės susitikimus, kurių metu pristato verslumo kapsules, moderuoja grupės viduje vykstančią diskusiją ir atsako į dalyvių klausimus.
  • ATSKAITOMYBĖS PARTNERIS. Kiekvienas grupės dalyvis turi rotacijos būdu parenkamą atskaitomybės partnerį, su kuriuo susitinka kartą per savaitę ir 1:1 formatu sprendžia abiems rūpimus klausimus.
  • POKALBIŲ KAMBARYS. Palaikymui sustiprinti kiekviena grupė turi atskirą pokalbių kambarį („chat’ą“), kuriame gali užduoti papildomus klausimus ir sulaukti pagalbos tiek iš grupės narių, tiek iš moderatoriaus.
  • TĘSTINĖ MENTORYSTĖ. „Mastermind“ kelionei pasibaigus dalyviams sudaromos galimybės pradėtą verslumo ir asmeninio augimo kelionę tęsti dalyvaujant kitose mentorystės programose. Buvę dalyviai kviečiami prisijungti į aukštesnį verslumo ir sąmoningumo lygį pasiekusių dalyvių grupes ir toliau tobulėti su „Mastermind“, išsikeliant didesnius verslo bei asmenybės auginimo tikslus.

Kokias temas apima verslumo kapsulė?

TIKSLŲ FORMULAVIMAS – šios sesijos metu suvoksite, kaip, vadovaujantis SMART metodu, išsikelti aiškų, pamatuojamą ir į konkretų rezultatą orientuotą tikslą.

PLANAVIMAS – šiame etape išsikeltą tikslą išskaidysite į atskirus etapus (žingsnius) ir pasiruošite prioritetais grįstą veiksmų planą, kuris leis kryptingai judėti pasirinkto tikslo link.

KAINODARA – šio susitikimo metu suvoksite, iš kokių sudedamųjų dalių susideda jūsų produkto ar paslaugos kaina, įsivertinsite pelningas ir nuostolingas veiklas bei suformuosite naują produkto ar paslaugos kainodarą, orientuotą į pelną ir apimančią jūsų mėgstamiausias veiklos sritis.

REBOOKING’AS – ši tema padės suprasti „rebooking’o“ – išankstinio klientų užrašymo sekančiam vizitui (jiems dar neišėjus iš salono) naudą bei išmokys planuoti klientų srautus taip, kad pirmenybę teiktumėte pelningoms veikloms ir visą savo dėmesį bei laiką galėtumėte skirti nuolatiniams klientams.

TINKLAVEIKA – ši verslumo kapsulė padės suprasti, kokius naudingus ryšius ir kontaktus savo aplinkoje turite ir kaip juos išnaudoti savo verslo plėtrai.

KLIENTŲ APTARNAVIMAS – ši tema padės geriau suprasti klientų poreikius ir lūkesčius bei leis pamatyti visą kliento kelionę jų pačių akimis (nuo pažinties socialiniuose tinkluose iki apsilankymo salone) bei parengti lojalumo programą ir išskirtinį jūsų paslaugos ar produkto kuriamos vertės pasiūlymą.

Kam skirtas MASTERMIND metodas kartu su Vilija Šeputiene?

  • Grožio meistrui, norinčiam auginti grožio verslą ir savo asmenybę.
  • Grožio salono vadovui, siekiančiam tobulinti vadovavimo ir lyderystės komepetencijas.
  • Kosmetikos prekių ženklų atstovams, ieškantiems abipusiai naudingų partnerysčių bei tinklaveikos galimybių.
  • Kitų paslaugų teikėjams (fotografams, floristams, menininkams ir pan.), siekiantiems išsigryninti savo tikslinį klientą bei suformuoti išskirtinį teikiamų paslaugų vertės pasiūlymą.
  • Ir, žinoma, visiems tiems, kurie be proto myli savo darbą, tačiau nori dirbti mažiau ir užsidirbti daugiau, kad turėtų laiko paprasčiausiai gyventi!

MASTERMIND metodas ne jums, jei..

  • nesidomite, kas yra verslumas ir asmeninis augimas,
  • esate linkęs dėl savo nesėkmių kaltinti aplinką, valstybę ir kitus žmones,
  • daug žadate, bet nieko nedarote,
  • nesilaikote susitarimų ir duotų įsipareigojimų sau bei kitiems,
  • skeptiškai žvelgiate į naujoves ir nesate linkęs keisti savo požiūrio,
  • netikite grupinės mentorystės kuriama verte,
  • manote, kad jūsų traukinys jau seniai nuvažiavo.

Kokią transformaciją kuria MASTERMIND metodas?

Remiantis „Mastermind“ grupių dalyvių patirtimi ir atsiliepimais, šios kelionės metu dalyviai patiria šias transformacijas:

  • išsigrynina pelningas veiklas;
  • atsisako nepelningų veiklų, produktų ir paslaugų;
  • išdrįsta ženkliai pakelti paslaugų ir produktų kainas;
  • džiaugiasi išaugusiais pardavimais;
  • išplečia verslo kontaktų ratą;
  • užmezga naudingas draugystes ir partnerystes grupės viduje;
  • išsigrynina tikslinio kliento ir sekėjo tipą;
  • išmoksta planuoti savo laiką, finansus ir darbo apimtis;
  • išmoksta pasakyti „ne“;
  • sustiprina savivertę ir pasitikėjimą savimi;
  • patobulina lyderystės bei vadovavimo kompetencijas;
  • išmoksta samdyti ir valdyti komandą bei su ja bendrauti;
  • išdrįsta svajoti ir norėti iš verslo ir gyvenimo daugiau!

Ilgalaikė MASTERMIND metodo kuriama vertė

Įveikusios „Mastermind“ kelionę dalyviai:

  • tampa savarankiškais versliais žmonėmis – savo srities profesionalais;
  • savo versle išmoksta strateguoti, skaičiuoti ir planuoti;
  • supranta, kaip pajungti turimų kontaktų tinklą, kad jis dirbtų jų verslo naudai;
  • sukuria pridėtine verte grįstas lojalumo sistemas klientams;
  • pakelia klientų aptarnavimo strandartą į profesionalų lygį;
  • dirba mažiau, uždirba daugiau, todėl gali planuoti atostogas ir išmoka sau solidžius priedus;
  • tampa charizmatiškomis asmenybėmis ir finansiškai nepriklausomomis verslų kūrėjomis.

…ir tai dar ne viskas!

Transformuojančių „Mastermind“ susitikimų metu dalyviai atlieka ne tik savo veiklos, bet ir visapusišką asmenybės auditą: įsivertina stipriąsias ir silpnąsias savo asmenybės puses, atpažįsta ribojančius įsitikinimus ir elgesio modelius, pažvelgia savo didžiausioms baimėms į akis ir, nepaisant jų, išdrįsta išeiti iš komforto zonos, įveikti kilusius iššūkius ir pasiekti išsikeltų tikslų tapdami tikrais verslo profesionalais.

Dalyviai atsisako šabloniško požiūrio „meistras meistrui – konkurentas“ ir keičia jį sąmoningu supratimu „meistras meistrui – kolega ir partneris“, kuris gali ne tik patarti, sustiprinti ar palaikyti, bet ir pasidžiaugti verslo sėkme bei profesiniais pasiekimais. Įvykus šiam lūžiui, grupės viduje užsimezga tvarios draugystės ir naudingos partnerystės, iš kurių vėliau gimsta bendri projektai ir tolimesnės mentorystės bei tarpusavio palaikymo programos.

Ir, žinoma, visi „Mastermind“ kelionę įveikę dalyviai išmoksta paties svarbiausio dalyko – svajoti, norėti ir siekti iš gyvenimo ir savo profesinės karjeros daugiau ir šia kelione mėgautis!

Neišgalvotos istorijos, arba apie MASTERMIND metodo naudą iš buvusių dalyvių lūpų:

„Ženkliai pakėliau kainas“

„Pasidariau naują kainininką“

„Atsisakiau nepelningų veiklų salone“

„Dabar žinau, ko galiu norėti!“

„Nusiėmiau rožinius akinius“

„Išmokau pasakyti klientui „ne“ ir dėl to nesijausti kaltas“

„Mano gyvenimas apsivertė aukštyn kojom!“

„Paleidau keletą savo komandos narių be širdies skausmo, nes žinau, kad ateis geresni“

„Niekam nebeleidžiu už mane planuoti laiko – planuoju pati“

„Esu ramesnė, labiau pasitikiu savimi, nes žinau, kur eiti“

„Pagaliau žinau, kaip auginti kolektyvą!“

„Pirmą kartą gyvenime tapau finansiškai nepriklausoma nuo vyro“

„Po 20 metų stažo pagaliau supratau, kaip reikia viską daryti“

Norite sužinoti, koks yra kitas verslumo ir savęs ugdymo metodas bei kuo jis skiriasi nuo „Mastermind“? Paskaitykite apie mentorystę!

Registruokitės arba užduokite klausimą

Kitos paslaugos: