„Instagram“ – vienas svarbiausių socialinių tinklų, kuris leidžia formuoti įvaizdį ir pozicionuoti save kaip profesionalą. Tai yra itin svarbu grožio meistrams, kurie nori būti konkurencingi, šiuolaikiški ir sėkmingi dabartinėje rinkoje.
Įdomi, aktyvi, klientui aktuali paskyra padeda klientui geriau jus pažinti, susidaryti įspūdį ir pasitikėti. Kartu tai yra verslo platforma, per kurią galite plėsti lojalių klientų ratą, reklamuoti pagrindinę savo veiklą ir vykdyti grožio paslaugų pardavimus. Su gausia bendruomene ir lojaliais klientais ateina dar daugiau galimybių užsidirbti, pavyzdžiui, parduodant papildomus produktus ar bendradarbiaujant su prekės ženklais. Akivaizdu, jog „Instagram“ administravimas pareikalauja ir strategijos, ir kūrybiškumo, ir nuoseklaus darbo.
„Online“ konferencijoje „Verslo formulė grožio meistrams“ dvi šaunios specialistės Monika Ra ir Dovilė Matt pasidalino patarimais, kurie padės išvengti dažniausiai daromų klaidų „Instagram“ paskyrose ir įkvėps susitvarkyti su savąja. Dalinuosi apibendrintomis įžvalgomis.
Darbų galerija – nuobodu!
Jūsų „Instagram“ paskyra nėra jūsų darbų katalogas. Jūsų sekėjui greitai pabos žiūrėti į vieną ant kitos sudėtas rankas, šukuojamus plaukus, daromą makiažą ar koreguojamus antakius. „Instagram“ administravimas – tikrai ne apie tai.
Mąstykite kaip sekėjas: koks turinys būtų jums įdomus? Kodėl imtumėte sekti būtent šią paskyrą? Ką norėtumėte sužinoti? Kokius rūpimus klausimus ar problemas norėtumėte išspręsti?
Sutinku, kad darbų pavyzdžiai yra iškalbingi ir svarbūs, bet juos galite patalpinti „Instagram“ „highlight’uose“, „Facebook’e“ ar savo tinklalapyje. Be to, galite susikurti atskirą, darbų pavyzdžiams skirtą „Instagram“ paskyrą, į kurią galėtumėte nukreipti besidominčius.
Paskyros pavadinimas yra labai svarbus!
„Instagram“ administravimas prasideda nuo gero pavadinimo. Sugalvokite trumpą, aiškų ir lengvai įsimenamą „Instagram“ paskyros pavadinimą. Kai kam nors prireiks grožio specialisto, jūsų vardas turi būti tas, kuris pirmas ateina į galvą. Jeigu pasivadinsite „Grožio paslaugos pagal Vardenę Pavardenę“, greičiausiai bus sunku jus įsiminti.
Taip, tai nėra lengva užduotis, bet galite pasisemti įkvėpimo iš gerųjų pavyzdžių. Kai pagalvoju apie „Instagram“ specialistus, man pirmiausiai į galvą šauna „Insta“ guru Monika Ra. Tai pavadinimas, kurį lengva prisiminti. Jis smagus ir pagavus.
Profilio aprašymas yra jūsų vizitinė kortelė
Profilio aprašymas yra ne ką mažiau svarbus nei paskyros pavadinimas, ir tai yra antras žingsnis, nuo ko prasideda tinkamas „Instagram“ administravimas. Profilio aprašymas (angl. „bio“) turi būti trumpas, įtaigus ir įtraukiantis. Vienu sakiniu ar keliais punktais jūs turite pasakyti tris pagrindinius dalykus: kas esate, ką siūlote ir ko tikėtis iš šios paskyros. Pavyzdžiui, grožio dienoraštis, kuriame kalbėsime ne tik apie grožį, bet ir apie sveiką mitybą.
Akiai patrauklūs ir estetiški vizualai yra būtini
„Instagram“ yra vizualus socialinis tinklas, o grožio versle estetika yra itin svarbus pardavimų elementas. Kokybiškai nufotografuoti ir estetiškai pateikti vizualai turi išskirtinių galių! Jie kelia emocijas, atkreipia dėmesį, ragina pasigrožėti, pasvajoti ir užsimanyti atrodyti taip pat gražiai kaip matomoje nuotraukoje. Gražūs vaizdai kviečia mūsų tikslinius klientus pasilikti ilgiau ir susižavėjus pasidomėti jūsų veikla.
Pagrindinės klientės grožio industrijoje yra moterys, tad kurdamos savo vizualus turime pagalvoti, kokias emocijas, vaizdinius, asociacijas norime sukelti? Kokios temos yra mano? Ką jomis noriu prisikviesti? Ar tai klientė, kurią žavi elegancija, lengvumas, minimalizmas? O gal atvirkščiai ją traukia ryškios, drąsios spalvos bei piešiniai? Visi socialiniuose tinkluose skelbiami vizualai turi būti skirti būtent jūsų tikslinei klientei.
„Instagram“ administravimas, taip pat kitų socialinių tinklų vedimas atima laiko ir reikalauja pastangų, bet investuokite laiką ir nebijokite būti kūrybiškos. Šis darbas tikrai atsipirks su kaupu!